20-годишна се съблече гола за да влезе в ”Къртицата”

Кети Стоева пред стадионасн. PR Refresh

Кети Стоева пред стадиона
сн. PR Refresh

Красива фенка на Божидар Искренов – Гибона в отчаян опит да бъде забелязана от продуцентите на шоуто

Вчера, на футболната среща от А група между „Ботев“ и „Левски“, освен горещите страсти на терена, имаше такива и извън него.
20-годишната Кети Стоева бе избрала нетрадиционен начин да изрази желанието си за участие в мащабното приключенско риалити – „Къртицата“. Въоръжена с транспарант, студентката от Националната художествена академия реши да се съблече, надявайки се така да впечатли продуцентите на предаването.
„Знам, че изпуснах кастингите, но по времето, в което се провеждаха, не бях в България и нямаше как да се явя на тях. Освен това съм голяма фенка на Гибона. След като разбрах, че и той ще участва, вече бях сигурна, че не може предаването да мине без мен“ – разказва младата дама.
За жалост на близо 20 000 хиляди фена на терена и милионите пред екраните, Кети не успя да свали дрехите си пред трибуните. „Когато тръгнах да се събличам, един полицай ме спря и ме предупреди,  че ще ме арестуват за неприлично поведение и ще прекарам 24 часа в ареста“, сподели студентката.
Въпреки това, момичето успя да изпълни заканата си и се съблече пред стадиона на Ботев (Пловдив), а по време на мача стоеше на трибуните с транспарант, на който пишеше „Искам в Къртицата“.
Дали това ще впечатли продуцентите и има ли шанс Кети Стоева да влезе, ще стане ясно в идните седмици. Шоуто тръгва в ефир на 26 март 2013 по TV7.

Posted on март 10, 2013, in ТВ - Телевизия. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

