Илиана Раева става жури в Dancing Stars

Илиана Раевасн. OT-DO Consult

Илиана Раева
сн. OT-DO Consult

„Танцът ми върна спортната форма“, твърди „златното момиче“:

Интервю с Илиана Раева / Dancing Stars
1.Здравейте, преди време участвахте в Денсинг старс,  какъв  ви е  спомена от шоуто?
– Имам само най-прекрасни спомени. Това за мен беше една приказка,  една изключително приятна авантюра. След 20  години извън сцената на художествената гимнастика имах шанса отново да играя пред публика и  то не какво да е, а пасо добле и виенски валс.
Трябва да ви кажа, че в това шоу получих изключителна култура по отношение на танците, които са  си изкуство. Освен това танците ме вкараха в такава добра спортна  форма, в каквато не бях влизала от години. На 45 години си върнах духа и формата от младостта. Танците  ми дадоха нов,  различен тласък  в живота, в нещата които правя, в начина по който ги правя. Неочаквано за мен, танцът оказа полезен ефект в личния  и професионалния ми живот. Даде ми едно ново  усещане и една различна визия за нещата.

2. Тоест вие препоръчвате  танците за постигане добра форма и настроение?
– Това е най-доброто, което   можеш да направиш  за себе си. Няма по-ефикасно решение от това  да се занимаваш с танци , ако искаш да изглеждаш млад.  Нито един фитнес, нито една диета не могат да постигнат това, което танцът ще ти даде.

Танцът  прави скулптура на тялото, така че – като се видиш в огледалото – да се влюбиш в себе си. Има правено американско проучване, че всеки различен вид танц влияе на здравето на всеки отделен орган. Танцът е най-доброто лекарство за всички възрасти и затова винаги е на мода.

3.Сега ще бъдете жури  – строга, добра или справедлива?
– И от трите по малко. Аз съм всякаква. Със сигурност обаче ще бъда  постоянна в своята обективност. Всичко ще зависи от това, което виждат очите  ми и  от това,  което ще представят танцьорите.
4. Как смятате кое е по-лесно – да танцуваш или да оценяваш танц?
– Усещането е различно. Емоцията и адрелинът,  когато танцуваш са  страхотни, различни от  тези, когато си  жури.  Когато сам си танцувал, това ти помага да бъдеш по-справедлив като съдия, защото най-малкото знаеш, че не можеш да си идеален във всяка стъпка и оценяваш ентусиазма наравно с майсторството.
5.Това е шоу за непрофесионалисти, но на дансига всички изглеждат страхотно, как се постига?
–  Най-вече с ентусиазъм. Шоуто увлича страхотно. То се превръща в твоя живот. Поглъща те за 24 часа в денонщието.  Започва да влияе на настроението ти, на нагласата ти за деня, на отношенията с хората… Ако мога  да го определя с една дума това е – магия. Неслучайно като те завладее  й се отдаваш на 100 процента.

Танцът така те  поглъща, че успява да те откъсне от реалността и от  света, в който  живееш и тази нова енергия се усеща от зрителите и те остават с впечатлението, че си страхотен танцьор.

6.Какво бихте казала на новите участници преди да започнат?
– Първо  искам да  им кажа да бъдат  много щастливи, затова, че имат шанса да участват в Денсинг старс. Те ще  усетят магията на шоуто още на първия ден. Трябва да се отпуснат и  да не мислят за движенията или за това как ще изглеждат, а просто да чувстват. Не е важно дали в началото умееш да танцуваш, важното е  да имаш желание и да показваш развитие  в шоуто.

Голямата победата  е личното израстване  като танцьор. И разбира се, много да се стараят, защото ще зависят от журито.

Искам да видя, че танцуват със сърцата си! Ако ми покажат, че танцуват с цялата си душа, техниката на тялото няма да ме интересува толкова много. И да не забравят да се усмихват – с цяло тяло и душа!

Posted on февруари 25, 2013, in ТВ - Телевизия. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

