Четвърт милион лева е залогът в „Къртицата“ по TV7


На 25 март, понеделник, по TV7 тръгва риалити шоуто „Къртицата“ („The Mole“) – съобщиха неговите продуценти на специална пресконференция тази сутрин в столичния хотел Хилтън.

Азис, Николета Лозанова и Деян Донков казаха “Да” на шоуто, в което за първи път заедно участват звезди и обикновени хора.

Голямата награда е 250 000 лв, а шоуто ще раздаде много повече пари – включително атрактивни награди за зрителите, влизащи в ролята на детективи и търсещи предателя.

* * * * * * *

Вчера станахме свидетели и на първата акция на “Къртицата” – инсценираният опит да се демонтира паметникът в градинката на НДК е първото от поредица прeдизвикателства към всички нас.
Операция “Хеликоптер” изправи на нокти медии, граждани и институции, напомняйки отново за спорния въпрос около съдбата на паметника “1300 години България”. Според продуцента и водещ Иван Христов, другите медии неволно са направили реклама на новото предаване, включвайки видео от тийзър-събитието в своите новини.

“Къртицата” е приключенски риалити формат. Участниците влизат в надпревара, готови да се изправят срещу всички предизвикателства, да застанат един срещу друг и срещу самите себе си, за да спечелят наградата от 250 000 лева.
Участниците ще са интересна комбинация от големи звезди и съвсем обикновени хора, които винаги са мечтали да се докоснат до своите идоли. Къртицата е саботьорът в групата. Tой има интерес да запази анонимността си, а групата – да го разконспирира колкото се може по-рано.

* * * * * * * *

В първия сезон на “Къртицата” ще участват някои от най-големите български звезди, които ще живеят рамо до рамо със своите фенове. Участието си във формата вече потвърдиха Азис, Николета Лозанова и Деян Донков.
Заедно с избрани на кастинг обикновени хора те ще изживеят най-голямото приключение, като трябва да се справят с различни физически и психологически предизвикателства и от успеха на тези изпитания ще зависи  развитието на действие и живота им в Базата.

Съотношението звезди – обикновени хора е поравно. Кастингите са обявени по градове и дати, както следва:

– Бургас: 15 и 16 февруари, хотел Приморец;
– Варна, 17 и 18 февруари, фестивален и конгресен център;
– Пловдив, 22 и 23 февруари, хотел Лайпциг;
– София, 24 и 25 февруари, хотел Принцес.

виж видеоклип 1 с Азис
виж видеоклип 2 с Николета Лозанова
виж видеоклип 3 с Деян Донков

* * * * * * *

“Къртицата” е първото интерактивно риалити в България, в което и зрителите ще бъдат преки участници-детективи. Всяка седмица те ще печелят по 5 000 лв., ако следят действиeто. Шоуто ще продължи три месеца.

Продуцент на приключенското риалити е „Superfly“ с Николай Николов, а изпълнителен продуцент – ”Междинна станция”. Водещи ще бъдат Иван и Андрей.

Белгийският формат „The Mole“ е излъчван в над 40 държави по цял свят, а консултант на първия му сезон в България е един от неговите създатели – холандецът Йост Розет.

“Селекцията на известните личности е много силна и можем да кажем, че сред тях има знаменитости, които за първи път се съгласяват да станат част от телевизионно риалити изживяване. Освен потвърдилите, водим засилени преговори с няколко чужди звезди, които да се включат в проекта” – съобщиха водещите и продуценти на формата Иван Христов и Андрей Арнаудов.

Един от предполагаеми участници е белгийският актьор и спортист Жан-Клод Ван Дам.

* * * * * * *

Йост Розет, консултант:
„Предаването през 1999 г. в Белгия се превърна в международен феномен и се разпространи в много други страни. Това е комбинация от риалити, драма и емоции плюс оцеляване на способния. Прибавете към това и участието на зрителите!

Ключът е във въпроса – „Кой е къртицата?„. Той е умен, незабелязан от останалите, никой не знае кой е той – и това е въпросът, на който се отговаря през цялото предаване.

Българската версия ще е различна от всички останали, правени досега, както и по-голяма от всичко, правено досега.“

* * * * * * *

Николай Николов, продуцент:
„В края на декември, една международна група телевизионери се събрахме около маса, мислихме един месец и направихме това, което ще видите от 25 март. Това бяха „Междинна станция“, „Супарфлай“ (моята фирма), TV7, Чечилия Палиани (Cecilia Pagliani от „Triangle Production“ – изпълнителен продуцент на шоуто в Италия) и Йост Розет.

Шоуто няма сценарий! Голяма група хора, които са истински звезди, No.1 в своите области, влизат на необичайно място, събират пари през мисии и битки… Шоуто ще бъде надзиравано от италиански екип продуценти като независими супервайзери.

Един от участниците е предател. Той иска да прибере парите, да „прави сечено“, да проваля мисии… Самото място, където ще пребивават участниците, има свой смисъл – те няма просто да ядат, да спят и да правят сеир на зрителите. Шоуто в този смисъл е и голямо психологическо предизвикателство.

Участниците не са изолирани, те излизат с хеликоптери и автобуси, включително през нощта – използваме специална снимачна и осветителна техника. Лайфовете са различни, всичко е различно от други риалити предавания. Всичко е полезно за самите участници, подобно на всеки бизнес.

Интерактивност: в търсене на къртицата, зрителите могат да изкарат пари! Не само на финала, но и седмично. Зрителите се превръщат в детективи, следящи погледите, жестовете, действията на участниците.
Ако къртицата успее, без другите участници да я надушат, тя може да си тръгне с голяма сума пари от шоуто…“

* * * * * * *

Иван и Андрей, изпълнителни продуценти и водещи:
„Само 2-3 души от продукцията ще знаят кой е къртицата. Ние като водещи няма да знаем нищо, това би се усетило от зрителите.
.
Предателят не непременно е негативен образ; той ще може и да спечели симпатиите на зрителите.

В нашето шоу участниците няма да заминат да снимат в чужбина, но мястото у нас ще компенсира в пълна степен екзотиката на други държави като Кения, ЮАР и др. Базата е огромна.

На кастингите очакваме хора, които ще бъдат различни от категорията участници в другите формати. Освен класическите персонажи, възможно е да се появят хора с романтична история. Кандидатите трябва да бъдат смели, оригинални, съобразителни, силни и най-вече с приключенски дух. Те трябва да са привлечени от имената в промо клиповете – Азис, Николета Лозанова (Божинова) и Деян Донков.

По отношение на звездите, преговаряме и с чужденци във всички области – спорт, шоу бизнес и така нататък.
Уникалното в нашия формат е, че звезди и редови граждани ще изкарат дълго време, три месеца на едно място. Съотношението звезди : обикновени хора е поравно.

Когато гадаем кой е къртицата, няма да знаем кое защо се прави. Така например, ако участник има фобия от височина, не може да скочи с парашут или не иска да яде някаква храна, няма да знаем дали е къртицата, искаща да провали мисия, или наистина не може.“

* * * * * * *

Азис:
„В промо видеото излезе слоганът – „Ако искаш да спиш с мен, яви се на кастинг!“ Това го казах случайно, след часове по потник на минусова температура. Не смятайте, че съм готов да спя с всекиго.“

* * * * * * *

Николета:
„Питат ме – как съм се съгласила да участвам в риалити формат. Приех, защото е по-различен и защото е голямо предизвикателство.
За дъщеричката ми през 3-те месеца ще се грижи баща й.“

* * * * * * *

Николай Бареков, изпълнителен директор на TV7:
„Присъствам знаково, за да обявя, че телевизията бе дотук с този проект – сега предаваме всичко в ръцете на професионалистите. В другити риалити формати участниците или си губят времето, или танцуват, или пеят – но за съжаление големите телевизии не успяха да помогнат на младите хора да се реализират.

Тук участници и звезди са на равни условия. Николай Николов бе изцяло избор на телевизията заради своя опит („Биг Брадър“), очакваме много и от изпълнителните продуценти и водещи Иван и Андрей. Телевизията инвестира много в огромна къща, 4 пъти по-голяма от тази на Биг Брадър и в съседство с нея; сега очакваме да постигнем дори фантастичните някога 50 – 70% шер (пазарен дял – бел.ред.).

TV7 привлече водещи лица не с големи пари, а с това, че им предложи дългосрочни договори – свобода за работа дълго време. След „Къртицата“, Николета и Азис ще имат дългосрочен план за развитие с TV7.“

* * * * * * *

Николай Бареков подчерта, че успехът на мащабния проект „Къртицата“ е невъзможен без помощта, която той получава от bTV, Нова телевизия и БНТ.

Бареков представи и новата уикенд програма, в която Любен Дилов-син вече е без говорен дефект, Карбовски заема мястото на досегашното „Винаги в неделя„, а от 3 март тръгва българската историческа сага „Дървото на живота„.

Идеолог на формата у нас е маркетинг-директорът и член на борда на директорите Огнян Димов (на снимката)
„Къртицата“ тръгва повече от месец след старта на конкурентните риалити формати; според Бареков, идеята е зрителят да види какво са направили те, след което да направи разликата с новото шоу по TV7.

Posted on февруари 5, 2013, in ТВ - Телевизия. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: